Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het beste al mijn spam in een keer verwijderen op een gmail account?

ik heb tot dusver zo'n 873 ongelezen emails, waarvan ik zeker weet dat zo'n 80 procent Spam is... het duurt erg lang om alles bij langs te gaan, wat kan ik het beste doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou het vakje bovenaan voor selecteren aanklikken. Dan snel scannen wat ik eventueel wil lezen. Dan het hokje daarvoor aanklikken. Dan op prullenbak en de meeste zijn verdwenen.
Zo een aantal pagina' s doorwerken.
Dan heb je nog 160 mails naar schatting. Kijk die nog eens kritisch door en vraag je af of je die nog gaat lezen.
Plaats eventueel de overgebleven mails in een aparte map en rust even uit en lees of verwijder die later.

In het vervolg regelmatig al die rotzooi direct weggooien
Zelf ook op die manier opgeruimd, maar gelukkig wel minder dan jou ruim 800, en nu beter bezig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In het vervolg de afzender als spam 'labelen' en de mails die je nu hebt zul je toch echt met de hand moeten nachecken ben ik bang
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
open Gmail.open de spambox.boven staat"alle berichten in spam verwijderen".klik dat aan en alle spam is weg.suc6 ermee.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Als het goed is is er een special 'mapje' voor spam in Gmail, ander moet je op alles selecteren drukken en dan verwijderen dat moet je dan zo 8 a 9 keer doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding