Hoe zorg je dat je google+ pagina en profiel foto niet in de zoekresultaten komt van een zoekmachine??

ik wil niet dat als je mijn naam in typt. dat je dan meer over me te weten komt.. nu zijn al mijn profiel foto's van google plus niet alleen openbaar maar ook nog te googlen via google afbeeldingen .. en als je me naam in google in tikt krijg je gelijk mijn profiel te zien(wel afgeschermd) maar toch te zien en mijn foto's. uit privacy overwegingen vind ik dit storend...

iemand een idee hoe je dit uit zet.. bij facebook kan het nl wel!!

Thnx

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ben bang dat Google+ deze optie niet biedt zoals Facebook dat wel doet. Het blijft tenslotte een sociale netwerksite van een zoekgigant ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je een google+ account heb log je eerst in, dan ga je naar je profiel, en klik je op privacy. Daar staat bij welke kringen jouw informatie kunnen zien, openbaar of alleen je eigen kring. Ik heb geen kringen aangemaakt, en openbaar uitgezet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nog aanvullend: in een google account kun je nagenoeg alles uitzetten: ook de personalisering op sites die niet van google zijn. Dat staat onder account (in de linkerkolom, daar kun je ook allerlei andere privacy settings uitklikken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hi Caroolvk, Bedankt voor je antwoord :-) alleen volgens mij staat er niet, dat niet wil opgenomen wil worden in zoek resultaten zoals google! of vergis ik mij? Bedankt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ha mario, nee, niet exact, ik denk niet dat je bij google kan zeggen dat je resultaten niet via hun zoekmachine gevonden kunnen worden. Maar het resultaat is minimaal: je krijgt een link naar google+ en die zegt dat ik niets gedeeld heb daar, ik kan alleen het plaatje niet pasten in dit antwoord.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
I know :)

maar ze zien wel me ¨profiel¨ foto's dat ik wat mij betreft teveel informatie voor mensen zonder dat ik er controle op heb wie het bekijkt :-) hartelijk dank voor je reactie..
Groet
Mario