Statussen van anderen op Facebook staan niet op chronologische volgorde. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

De berichten op Facebook staan niet in chronologische volgorde. Bij sommige mensen staat er een tandwiel naast 'Nieuwsoverzicht' en via daar is het in te stellen, maar bij mij komt er geen tandwiel tevoorschijn. Hoe kan ik dit regelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

In het midden is een vakje waar staat: ''Wat ben je aan het doen?'' waar je dus een statusupdate in kunt plaatsen. Rechts onder dit vakje staat: 'sorteren' en dan kan je kiezen uit topverslagen of meest recente verslagen. Meest recente verslagen moet dan aangevinkt staan.