Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom komt mijn video niet op youtube te staan?

Ik heb een video geüpload naar Youtube. Alles is geslaagd. Ik heb de video inmiddels 2 keer bekeken, maar zodra ik de exacte naam opgeef in Youtube, dan vind ik de video niet terug? Waarom is dit?

Toegevoegd na 3 uur:
De video is 17 uur geleden geüpload. Ik neem aan dat het gewoonlijk geen 17 uur duurt. De omvang is 4,11 Gb.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Illegaal inhoud? (Muziek)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je de instellingen wel op openbaar staan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is een bekend verschijnsel. Kwestie van geduld: https://www.google.nl/search?q=why+cant+i+see+my+video+on+y&aq=f&oq=why+cant+i+see+my+video+on+y&aqs=chrome.0.57j0l3.13276j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8#safe=off&sclient=psy-ab&q=can%27t+find+my+uploaded+video+youtube&oq=cant+find+my+uplo&gs_l=serp.1.0.0i13l2j0i13i30l2.9476.15547.0.17744.19.18.1.0.0.0.219.2943.0j16j2.18.0...0.0...1c.1.9.psy-ab.z_7crcwMGgg&pbx=1&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.45512109,d.ZWU&fp=1d4f2e3f3336119f&biw=1366&bih=667
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kwestie van geduld is het niet meer. De video is 17 uur geleden geüpload. De instellingen staan openbaar. Video bevat geen illegale inhoud, het is namelijk een gameplay van een spel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan soms twee dagen duren.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat kom soms even duren, de film is dan al volledig verwerkt maar nog niet geindexeerd in de zoekmachine van youtube. Vooral de eerste paar filmpjes die je upload duren geloof ik wat langer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat duurt even. Het moet allemaal nog bewerkt worden.
Kijk na 5 minuten nog eens.
Dan staat ie er vast bij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
soms duurt het even, en soms (had ik ook) staat het automatisch bij prive video's, dan kan jij het alleen zien als je naar mijn video's gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar had ik al naar gekeken. De video stond op openbaar. Toch wel vreemd dat het na 17 uur nog niet zichtbaar is.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding