zijn er ook kosten aan badoo verbonden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ongeacht de kosten lees dit eens door: http://www.datingwebsites.nl/reviews/badoo.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Basis is gratis, aan extra's zitten kosten vast. Maar veel viezerikken daar en mensen die totaal niet serieus zijn.

Antwoorden (1)

Er zijn geen directe kosten verbonden aan het lidmaatschap van Badoo. Wel kun je zgn. "Premium features" gebruiken zoals extra aandacht tegen inlevering van "credits". Die credits zijn te koop.