Hoe kan ik mijn email (hotmail) behouden?

Toen ik bij mijn e-mailadres op hotmail inlogde, vroegen ze mij om een code in te voeren die ze naar een oude email van mij hebben gestuurd. Ik weet het wachtwoord niet meer voor die email. Wat kan ik nu het beste doen zodat ik mijn email kan behouden? Anders raak ik over 7 dagen de toegang tot mijn email kwijt...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
is er geen andere mogelijkhoud voor die code? kan ook wel eens via telefoon
Amadea
9 jaar geleden
Je kunt toch aangeven dat de code naar een ánder mailadres moet worden gestuurd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is dit geen poging tot het hacken van je account?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@mobie1980, dat lijkt me erg sterk. Mircrosoft vraagt dat weleens meer als je lang niet hebt ingelogd. Heb ik ook altijd.

Antwoorden (1)

je hoeft het niet persee naar een oud email adress te sturen die code, je kan ook aanklikken dat je het op een andere manier wil doen.