Wat is het E-mail adres van Facebook inc. helpdesk?

Ik wil facebook zelf een mail sturen over een probleem bij mijn accound. Ik probeer bij de Help opties te kijken maar daar word geen antwoord gegeven op mijn antwoord en ik kan dus nergens op internet de helpdesk vinden van Facebook Inc. zelf =( Iemand optie of wel 't email adres>?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
35.5K

Antwoorden (2)

Na mijn weten is er geen manier om contact op te nemen met Facebook. Ongeveer een maand geleden wou ik en 2 vrienden een klacht indienen bij Facebook maar hebben alles afgezocht en niets kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is geen direct email adres wat je kunt gebruiken. Je moet via de support pagina je berichten versturen. Ik heb een linkje bijgevoegd voor info over Facebook support opties. Zie hieronder.