Ja die kun je zelf gratis aanmaken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, nog wel... Maar er zijn al geluiden gesignaleerd dat voor -grote- bedrijven het niet gratis meer is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, een facebook bedrijvenpagina is gratis.

het bericht in de link van nuzakelijk.nl waar hierboven naar verwezen wordt is wat apart.

Zowel voor persoonlijke profielen als voor bedrijvenpagina´s worden statusupdates beperkt geplaatst. Dat is niet nieuw. Je kunt hier effectief mee om gaan door op een bedrijvenpagina berichten speciaal voor een doelgroep te plaatsen (doelgorepen als geslacht, burgelijke staat, leeftijd, locatie, taal en dergelijke)

Betalen doe je voor advertenties, wanneer je er voor kiest om te adverteren. Dan kan het bereik wel groot zijn. Ook hier kun je een doelgroep voor aangeven, heeft een ervaringsdeskundige me verteld.