Hoe kan ik mijn echte naam onvindbaar maken op google?

Ik heb een youtube kanaal met video's maar wil niet dat mensen die mij kennen (bijv. klasgenoten) mijn kanaal kunnen vinden door mijn naam in te typen! Heb expres al een andere naam op youtube maar alsnog is mijn kanaal dan vindbaar! Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Dat kun je doen door een nickname (bijnaam) te gebruiken bij al die accounts. Ik gebruik bijvoorbeeld al jaren de meisjesnaam van m'n oma als achternaam en heb het geluk dat er een kerel is met de zelfde naam als ik die het hele internet vol blaast met zijn geneuzel. Zo houdt hij mij lekker uit de wind.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vraag mij af wat voor filmpjes jij dan op YouTube plaatst, maar goed. Je kan je nickname op YouTube niet veranderen. De enige optie is om een nieuw account aan te maken, en daarop je video's te posten. Via http://www.youtube.com/account_privacy kun je je privacy instellingen beheren. Zo kun je bijvoorbeeld uitschakelen dat de filmpjes die jij leuk vindt, op jouw YouTube kanaal verschijnen.