Hoe verwijder je een twitter account definitief?

Ik heb mijn twitter account gewist maar als ik het in google intyp kom ik het nog altijd tegen, als ik dan op de link klik staat er wel dat de pagina niet meer bestaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoelang is het geleden dat je het account verwijderd hebt?

Het duurt namelijk meerdere dagen voordat google de verwijzing (dat naar een dood punt leidt) naar je pagina helemaal verwijdert. Hetzelfde had ik toen ik mijn Hyves pagina verwijderde.

Mocht het na enkele dagen NIET verwijderd zijn, dan kun je via onderstaand linkje een verzoek doen tot versnelde verwijdering.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch zeker al een jaar!! Ik zal eens kijken naar de link