Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik op Google Chrome op YouTube ga, kan ik geen comments meer plaatsen op video's. Hoe verhelp ik dit?

None

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
573

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

In mijn ervaring is het zo dat als je geen commentaar kan geven op youtube video's, dat je dan even moet kijken of je wel ingelogd ben.

Je bent namelijk niet altijd aangemeld.

Bijvoorbeeld als ik me afmeld in google chrome met mijn gmail account, en ik ga dan naar youtube, dan ben ik dáár ook afgemeld.

Kortom, je moet dus zorgen dat je altijd aangemeld ben in google, zodat je je niet steeds opnieuw hoef aan te melden.

Eenmaal afgemeld in google, betekent meteen dat je dus uitgelogd ben van die site. Zoals je je ook uitlogt van deze site en de functies niet kan gebruiken. Maar dat is dan alleen op de pc versie.

Je moet dus even kijken of je wel aangemeld ben, en, als ik een tip mag geven: jezelf niet uitloggen, zodat je je steeds niet opnieuw hoef aan te melden.

Toegevoegd na 1 minuut:
ter correctie:

Eenmaal afgemeld in google, betekent meteen dat je dus uitgelogd ben van die site. Maar dat is dan alleen op de pc versie.

Zoals je je ook uitlogt van deze site en de functies niet kan gebruiken.

Toegevoegd na 3 minuten:
ter aanvulling:

ik heb het uitgeprobeerd en het klopt inderdaad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding