Op je nieuwsoverzicht staat centraal van boven: "een foto/video toevoegen" daar klik je op. dan heb je de keuze tussen: "foto/video bijvoegen", "webcam gebruiken" en "fotoalbum maken". Als je slechts 1 foto wilt posten klik je op de eerste: "foto/video bijvoegen", bij bladderen kies je dan de gewenste foto. Als je dan op plaatsen klikt is hij gepost.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je op "foto/video bijvoegen" hebt geklikt kun je op bladeren klikken kies je foto en net daarboven (in iets of wa wazige letters) staat "zeg iets over", dan kun je beginnen typen. en vervolgens plaatsen

Andere antwoorden (1)

Die optie krijg je als je de foto plaatst
Dan staat er"zeg hier iets over"