filmpjes van youtube draait niet meer op mijn laptop voorheen geen problemen gehad ! hoe kan dit ?

het filmpje loopt wel maar stopt steeds een stukje en gaat weer verder en stop dan weer

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In eerste instantie lijkt mij dit op een te trage internetverbinding. Het kan zijn dat je draadloos gebruikt; dat is doorgaans een stuk trager dan bedraad en als je op de grens zit van de afstand tot de wireless router kan je haperingen krijgen zoals bij jouw.
Ook is het mogelijk dat je op de achtergrond teveel tegelijkertijd aan het downloaden bent - met bijvoorbeeld uTorrent.
Kijk verder ook bij de kwaliteitsinstellingen van het betreffende fimpje: pak je de hoogste kwaliteit, dan heb je een snellere internetverbinding nodig.

Als je draadloos gebruikt, kan het soms helpen een ander kanaal in te stellen op je router omdat een aantal van je buren hetzelfde kanaal kan gebruiken. Ook dat kan nl. prestatieproblemen veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk kijk je met explorer of firefox. Dit icm flash van adobe gaat tegenwoordig niet goed.
Probeer het met chrome dan zal het wel werken.