Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan geen berichten plaatsen op facebook. Wat kan ik doen?

Als ik op mijn eigen pagina een berichtje wil neerzetten en ik klik op het vlakje waar je dat moet invullen krijg ik een tekst ballon waarin staat: stap 1/3. Vertel wie je bent: Met deze knop kun je personen taggen om aan te geven met wie je bent. Je kunt iedereen taggen. Wanneer jij tags toevoegt of wanneer anderen tags toevoegen, kunnen de getagde personen en hun vrienden het bericht ook zien. Je kunt ervoor kiezen de tags te bekijken die anderen aan je inhoud toevoegen.

Ik kan dan nergens meer op drukken en ik kan ook niet meer typen. Het enige wat ik kan doen is op het knopje OK drukken wat er onder staat en als ik dat doe is mijn bericht weer weg en begint alles weer opnieuw.

Wat moet ik doen om wel iets te kunnen plaatsen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Heb je iets aangepast bij je instellingen? kun je zien bij: helemaal rechts bovenin je menu. Accountinstellingen en Privacyinstellingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding