Wat is het nut van Trandingtopic op Twitter?

Krijg je er iets voor? En wat heeft het voor functie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het laat zien waar op dit moment veel over gesproken wordt op Twitter in een bepaald land of stad. Dit kan zijn doordat veel mensen 'Haren' typen, of door middel van een hashtag, met daarachter een woord/naam (#Haren). Zo zie je vaak tijdens bijvoorbeeld The Voice Of Holland dat #TVOH (afkorting) trending is, en soms ook namen die eraan meedoen (bijvoorbeeld 'Ben Saunders').

Je krijgt hier niets voor, je kunt het zien als een soort statistiek. Soms proberen mensen ook bepaalde, zelfbedachte hashtags trending te maken, maar zij halen meestal niet de top 10.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je krijgt er niks voor, het zal misschien de ego strelen van de gene waar over het gaat, of wie het topic verzonnen heeft/aangezwengeld heeft. De functie is net zoals die van de Top 40, kijken wat populair is, dus een nieuwswaardig feit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké dus stel mijn naam of iets anders wat met mij te maken heeft word Trandingtopic dan is dat alleen omdat het erg in het nieuws is?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat bedoel en zeg ik niet, je wordt trending topic door dat veel mensen op twitter #jeffraanje twitteren. Het feit DAT jij trending topic bent is dan weer nieuwswaardig. Oftewel op de radio vertellen ze vandaag is #jeffraantje trending topic.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh oké.