als ik mijn facebook account verwijder, verdwijnen dan al mijn chatberichten uit de inboxen van tegenpartijen of blijven deze toch staan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

--chatberichten blijven staan, maar ze kunnen niet meer bij jou profiel en er wordt ook geen profiel plaatje meer weergegeven.

--vrienden die jou in de vriendenlijst hebben krijgen de optie om jou als vriend te verwijderen zodra ze naar jou profiel pagina proberen te gaan.

--reacties worden 'onzichtbaar', maar zodra jij je account weer activeert komen deze weer tevoorschijn.

Dus als je informatie probeert te wissen(behalfe posts/reacties/fotos en persoonlijke info), gaat niet lukken.