als ik bij het aanmaken van een skype account mn account wil bevestigen dan krijg ik telkens een foutmelding?

een foutmelding dat ik mn geboortedatum verkeerd heb ingevoerd terwijl t gewoon klopt wat kan ik hier aan doen?
alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer een datum zodat er staat dat je over de 18 jaar bent
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De geboortedatum is geen verplicht veld wanneer je het account aanmaakt op Skype.com Je zou het dus achterwege kunnen laten.

Op de website kun je je geboortedatum instellen met selectievakjes. Je hoeft 'm dus niet zelf in te typen.

Mocht je op de een-of-andere manier toch zelf de datum moeten invullen, let dan goed op in welk formaat dat moet. Bij Amerikaanse sites begin je met de maand. Moet het jaar in 2 of 4 cijfers.