Kan ik op instagram zien als iemand ergens op reageert?

Ik kan wel zien als iemand iets leuk vindt, maar kan ik ook zien als iemand reageert of iemand tagt?
En kan dat ook als diegene reageert of iemand tagt die een gesloten account heeft?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
9.6K

Antwoorden (1)

Ja, je kan ook zien wat iemand reageert. Als je naar het scherm gaat waar je ziet wie bijvoorbeeld jouw foto heeft geliked, staat er bovenaan volgend. Als je daar op klikt zie je het.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan alleen niet zien wat/dat iemand reageert op het bericht van iemand met een slotje op zijn of haar account.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
kan je wel zien als diegene een tag plaats naar iemand met een slotje?