Hoe kom ik op mij twitter in mijn 2e account?

Ik heb een twitter account Miss-Change. Als ik www.twitter.com in tik kom ik gelijk in mij 1e account..
Ik heb een 2e account aangemaakt Cupidlove7. Ik weet alleen niet meer niet meer hoe of ik dit gedaan heb. ( misschien via mijn 1e profiel?? ) Ik weet het echt niet meer. Maar hij is er. en... er moet iets veranderd worden in dat profiel! Ik kan alleen op deze pagina komen als ik www.twitter.com/cupidlove7 in tik Maar daar zie ik geen profiel? Dit is de pagina die iedereen ziet als je mij zou volgen. Hoe kom ik er nu op mijn 2e account? Vroeger kon ik op een pagina komen waar je kon inloggen. Ik dacht dat dit gewoon twitter.com was. Maar dan ga ik direct door naar mijn 1e account. Dat schiet dus niet op. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

misschien als je eerst uitlog en daarna weer naar twitter.com ga, ik denk dat je dan wel gewoon kan inloggen op je 2e account.