Ik heb me AdSense aan me YouTube account gekoppeld, en ik genereer inkomsten. Ben ik nu partner?

Zoja, hoeveel verdien ik dan? Wat is de berekening daarvoor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja bent dan een partner.

Wat je verdiend is afhankelijk van het aantal mensen dat jou video's bekijkt, en het aantal mensen dat ook daadwerkelijk klikt op een reclame die is verwerkt in of rondom je video.

Wat je verdiend is dus nooit te zeggen, dat is afhankelijk van bovengenoemde, en wat een adverteerder per click wil uitgeven.

Zorg dus in youtube dat je zoveel mogelijk video's in gebruikersbeheer aanvinkt om inkomsten mee te genereren( oftewel reclames te laten zien in je video's)

Dan is de kans groter dan mensen op de reclames klikken, is meer inkomsten..

PS. Adsense betaald pas uit bij €70.