Wat betekent dit: <'3

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is het een kabouter met baard en puntmuts die knipoogt....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een gebroken hartje of een huilend hart maar het wordt ook heel vaak gebruikt als een gewoon hartje

Antwoorden (3)

ik denk huilend hart ?? wel erg letterlijk dus de zin ervoor zal het verhelderen.
11 jaar geleden
gewoon een hartje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Wat doet dat aanhalingsteken dan tussen de < en de 3?
Reddie
11 jaar geleden
Een traan.
Amadea
11 jaar geleden
Als dat een traan voorstelt, dan is het dus niet "gewoon een hartje"!
Het wordt inderdaad gebruikt als huilend of gebroken hart. Daar heb je ook (Lees meer...)