Hoe zorg ik ervoor dat ik geen spam meer verstuur via e-mail?

Vraag zegt alles

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Nee, de vraag zegt niét alles. Bedoel jij dat je zelf aan het spammen bent en wilt weten hoe je daar van afkomt? Of is jouw mailaccount gehackt en verstuurt iemand anders daar spam mee?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoel je met spam zelf versturen ??wanneer je via een email programma een nieuwe mail verstuurd bv outlook express verstuur je geen spam,en gebruik aan laat ook geen spam of zo min als mogelijk binnen door middel van een anti spam programma dit zit op bijna alle antivirus programma`s goed instellen dus zet er de volgende keer even bij met welk email program je werkt

Antwoorden (2)

Ja, ik herken het probleem. Ik heb toen alle contacten verwijderd. Je hebt zeker hotmail of live?
Je kunt ook je email opheffen en een gmail email nemen, daar heb je er geen last van. Hotmail staat er om bekend helaas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook even kijken of je wachtwoord veranderen helpt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat helpt helaas niet. Tenminste in de meeste gevallen niet.
Ik heb het zelf ook eens gehad. Ik deed toen het volgende

1 verander je hotmail wachtwoord
2 scan je pc met Hitman pro. (gratis virusscanner)
3 verwijder de spammailtjes die je verzonden heb en klik niet op de link erin.
4 verwijder je cookies.