Is het mogelijk iemand te vinden op Facebook, aan de hand van je telefooncontacten op je Iphone?

Ik ben uitgenodigd door iemand op Facebook, diegene had mijn achternaam niet maar zegt dat ie me heeft gevonden aan de hand van mijn telefoonnummer in zijn Iphone, daarachter zou gestaan hebben dat ik FB member ben. Ik geloof er niets van want heb mijn profiel voor alleen vrienden zichtbaar en doordat ik diegene op whats app had geblokkeerd doordat ik al gek van 'm werd probeert ie het nu via FB. Vind het een beetje eng worden. Mijn vraag is dan ook, kan dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Hey, ja dit kan.

Als jij ooit je nummer bij facebook hebt ingegeven, en de voornaam komt overeen, dan koppelt hij die naam met dat nummer aan het bepaald facebook profiel.

Maar je kan die mensen ook blokkeren op facebook.

Klik op het chatvenster van facebook van die persoon, op het tandwieltje en dan op blokkeren.