Wat is er de reden voor dat Facebook geen schoonfamilie "toelaat"?

Heeft dat een reden, of is het gewoon een mankement dat Facebook (nog) niet heeft aangepakt? Ik zou me kunnen voorstellen dat het ingewikkeld wordt om je schoonfamilie automatisch te laten "vervallen" bij het uitgaan van een relatie, maar het is wel vervelend - je wilt aangeven dat die mensen als familie voor je zijn. :-P

Ps. aangeven dat je twee vaders en moeders hebt is een optie, maar verdient natuurlijk geen schoonheidsprijs en is een beetje lullig tegenover je echte ouders. :-)

Bedankt!
Amfi

Toegevoegd na 48 seconden:
Een soortgelijke vraag was deze: http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/internet/schoonfamilie-toevoegen-vriendenlijst-facebook-alleen.299847

Maar daar betrof het alleen het toevoegen van vrouwelijke familie. De vraag zelf was eigenlijk anders dan de titel van het topic...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Had het probleem ook.
Oplossing is zet Facebook op Engels dan kan je brother of sister in law invoeren en vele anderen