Kan iedereen die Facebook heeft, ook op de Facebook-pagina van bedrijven, supermarkten etc. kijken?

Bijv. als je een opmerking of compliment o.i.d. hebt, dat verder gewoon openbaar mag staan.

Toegevoegd na 59 seconden:
(En zo ja, wil iemand dan a.u.b. ook even vertellen hoe, want ik heb het al via Google geprobeerd, maar daar vond ik niets).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zoekt de pagina van het bedrijf op, en daar zie je meestal een vakje staan om een bericht te schrijven. Zo niet, dan zie je meestal naast 'Vind ik leuk' een vakje om op te klikken, waardoor je een berichtje kunt achterlaten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Pagina van het bedrijf opzoeken: gewoon naar Facebook gaan en bovenin bij 'zoeken' de naam van het bedrijf invoeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bijna elke firma heeft een facebook account.
Die firma zijn website kan u opzoeken met Google.
Eens u op hun website zit ziet u wel ergens een link naar FB.
Ik heb ooit een klacht geformuleerd op µtelenet hun FB pagina en heb zelfs telefoon thuis gekregen om het onmiddellijk te regelen. Zo ziet u maar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, maar u hoeft geen 'u' tegen mij te zeggen hoor! ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bent bedankt voor de attentie ;-)