Ik heb een internet-vriendin in het buitenland, maar ik kan haar niet whats-appen, wat moet ik doen?

Mijn internet-vriendin komt uit Singapore, alleen ik kan haar niet whats appen, terwijl ze mij wel kan whats appen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat werkt niet...:-(
Cryofiel
9 jaar geleden
Bij sommige landen moet je de eerste nul van het netnummer juist NIET weglaten. Is dat misschien bij Singapore het geval? Enneh... je gebruikt toch niet 06 (of +65-06 of +65-6) omdat zij een mobiele telefoon heeft? In Nederland begint elk mobiel nummer met (0)6, maar in het buitenland geldt die regel meestal niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je meer informatie hebt over haar (hoe ze er uit ziet bijvoorbeeld) dan kun je haar opzoeken op internet https://www.google.nl/search?q=%22Jia+min+Lim%22+singapore&es_sm=93&biw=1920&bih=979&source=lnms&sa=X&ei=yGK9VI35GNCP7AajsICoCw&ved=0CAcQ_AUoAA&dpr=1#q=%22Jia+Min+Lim%22+singapore
en zo in contact komen met haar via bijvoorbeeld Linkedin ( bijv https://www.linkedin.com/pub/lim-jia-min/33/105/327 ). Of via Facebook (https://www.facebook.com/public/Jia-Lin-Lim).
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt haar een sms sturen

Antwoorden (3)

Pas haar telefoon nummer aan in je tel

Bv jou tel is +316 en dan de rest

Die hetzelfde met haar nummer
Maar dan met de landcode van Singapore
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als haar nummer is 06 11111111 moet je gebruiken +65 6 11111111 of 0065 6 11111111. (De landcode van Singapore is +65/0065).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga in het gesprek naar contact weergeven en kopieer dat nummer naar je contactpersoon. Als dat ook niet werkt dan kan je vragen of ze je een smsje kan sturen en dat nummer opslaan. Mocht dat ook niet werken, dan kans dat ze niet is wie ze is.

Succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nog een kleine toevoeging na het zien van je foto. Omdat er maar 1 vinkje staat bij jouw bericht betekent niet dat je haar niks kan sturen. Wellicht heeft ze geen internet, leest ze niet constant haar apps. Geduld is een schone zaak.