Als je op facebook invult wat iemand familiar van je is, dan staat er onderaan "partner (vrouwelijk", wat wordt daar mee bedoeld?

Ik neem aan dat er niet mee wordt bedoeld dat het je levenspartner is, want dát moet je juist in het veld "algemene gegevens" in vullen. Maar wat wordt er dan wel mee bedoeld?

Toegevoegd na 5 minuten:
Er staat namelijk geen "partner (mannelijk)" bij ....

Toegevoegd na 4 uur:
NIET bij algemene gegevens...

Maar bij "Familie".

Toegevoegd na 4 uur:
Zie afbeelding. Dus niet algemene gegevens, maar waar je kan aangeven wie je familie is, en dan zou ik dus erg graag willen weten wat er dan bedoeld wordt met "partner (vrouwelijk)".

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat mij opvalt in het rijtje mogelijkheden is dat ze allemaal in de vrouwelijke vorm zijn. Mijn zus heeft een vrouw als partner. De familierelatie met die schoonzus zou ik op die manier kunnen aangeven op facebook.
Er moet neem ik aan ook nog een rijtje familieverbanden in mannelijke vorm zijn: broer, vader, neef, en dan partner (mannelijk). Waar je het kunt aangeven als jouw broer een man heeft.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had dus niet verder gekeken dan me neus lang was. Ik had wel al zo'n vermoeden, maar dan heeft facebook het denk ik vreemd vertaald, ipv schoonbroer / schoonzus. En idd, die persoon waarvan ik wilde aangeven wat ht was van mij is een vrouw, dus je antwoord is helemaal goed... dank je wel!

Andere antwoorden (1)

Bij de algemene gegevens geef je o.a. aan of je getrouwd bent. Als je je levenspartner wilt toevoegen staat de optie "partner mannelijk" bij die betreffende persoon er wel bij (onder partner vrouwelijk")
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
onder partner vrouwelijk staat niets, en jij hebt het over algemene gegevens toch? Ik juist over wie je familie is.