Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil 100% zekerheid hebben dat een "vriendinnetje" via hyves berichtjes heeft verstuurd met de gegevens van mijn dochter. Hoe kom ik hierachter?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
684

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als het echte berichtjes zijn moet je het kunnen zien in bij de verstuurde berichten, als het krabbels zijn kun je het niet meer zien maar het 'vriendinnetje' kan die verstuurde berichten ook verwijderd hebben en daarom kun je er nooit met 100% zekerheid achterkomen.

Als je van de mensen die een berichtje gekregen zouden hebben het originele berichtje kan ontvangen weet jouw dochter of ze dat gestuurd heeft of niet. Jij kan dat niet 100% zeker weten.

Verstuurde en verwijderde (door de derde persoon) krabbels kun je niet terugvinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het gaat om gevoelige informatie die je liever niet gedeeld met vrienden wilt hebben, kun je het best contact opnemen met Hyves. Zij kunnen voor je het systeem doorkijken en eventueel gevoelige informatie verwijderen.
Ikzelf heb goede ervaring met het contact opnemen met Hyves, ik kreeg altijd antwoord en werd altijd geholpen met mijn problemen.

Hier kun je contact opnemen met Hyves: http://www.hyves.nl/help/feedback/?feedbackMode=email&answerId=18&categoryId=142&category=Privacy%2C+pesten+en+spam
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding