Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo, ik wil een youtube account aan maken alleen nu moet ik mijn telefoon nummer in voeren kan ik ook gewoon mijn huisnummer invoeren?

Zie afbeelding.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
MissBiggie
11 jaar geleden
Hoe moeten ze je dan bereiken? Spraakoproepen of SMS-en lukt niet naar een huisnummer vrees ik ... Of bedoel je met je huisnummer je vaste telefoonnummer??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uh ja sorry ik bedoel natuurlijk bij vaste telefoon nummer
MissBiggie
11 jaar geleden
Dat kan je daar ook gewoon invoeren hoor. Kijk maar naar t voorbeeldje wat er naast staat :)
Amadea
11 jaar geleden
Stel je voor dat iedereen verplicht zou zijn om een mobiel telefoonnummer te hebben...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Waarschijnlijk niet, meestal vragen ze om een telefoonnummer zodat ze je kunnen smssen en dit kan natuurlijk niet met een huistelefoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
MissBiggie
11 jaar geleden
Kijk eens goed naar het plaatje. Er staat ook een optie voor spraakoproepen bij. En je kan wel SMS-en naar een vaste lijn. Die wordt dan door een computer aan je voorgelezen :)
Ik heb ook een youtube account en ik klik altijd gewoon door als ze om mijn telefoonnummer vragen en dat is nog geen probleem geweest. Probeer het eens of dat het in jouw geval ook werkt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt het gewon overslaan zoals Mar75 al zegt. Eens in de zoveel tijd wordt er dan, als je inlogt, gevraagd om alsnog het telefoonnummer in te voeren (met als excuus dat ze je dan kunnen bereiken als je je wachtwoord kwijt bent). Maar als ze op je vaste lijn toch geen SMS kunnen sturen heb je daar niet veel aan. Ook dan kan je kiezen om verder te gaan zonder het nummer in te voeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan gewoon
Maar ik zou voor de zeker heid je o6 nummer doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, je moet je 06 nummer geven. Youtube stuurt je een sms met de bevestigings code.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewone huistelefoons kunnen ook smsjes ontvangen (je kan altijd proberen, google raadt wel mobiel aan), meestal zijn het gesroken versies. Ik raad aan om jouw 06 nummer te gebbruiken. ING gebruikt ook een soortgelijk systeem met een Tancode ipv een bankrekenmachine.

Je wordt verder niet lastig gevallen met je 06-nummer, het is puur voor de beveiliging.

Ik heb er een bron erbij gezet.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding