kan ik op de achtergrond gebeld worden met skype?

elke x als ik Skype wegklik en bijvoorbeeld naar whatsapp ga en iemand belt me op Skype krijg ik die melding van dat ik gebeld word niet binnen. Ik ga dan naar Skype en zie dat ik opeens gemiste oproep heb.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je de instellingen of voorkeuren al nagekeken? Heb je alle mogelijkheden aangeduid waarmee Skype je kan laten weten dat er een inkomend gesprek is? Op mijn MacBook (maar ik weet niet of dit hetzelfde is bij een Windows computer of bij een mobiel) heb ik voor een inkomend gesprek de volgende zaken aangevinkt:
- speel geluid af (je kan dan ook een geluid kiezen);
- bewegend symbool in dock;
- spreek tekst uit (je kan een tekst invullen).

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je je status staan op: Niet Storen.