Wat moet ik doen bij runtime error?

Ik krijg dit altijd te zien, als ik facebook of hyves opstart. Maar wat doe ik ertegen?? Ik kan verder alles openen en doen, alleen die sites niet! Help me alsjeblieft!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Deze kan u fixen op onderstaande Microsoft site.
Uw afbeelding staat erop en u kan dit oplossen door op de link te klikken onder die afbeelding. Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit werkt niet bij mij:( Maar toch bedankt!
Ja, de bovenstaande gegevens juist zijn, maar er zijn veel gevallen van runtime-fout, in het bijzonder met betrekking tot uw Internet Explorer. Kan net zo goed uw versie en ook als al het andere niet voor hen. Heb het probleem te verhelpen door, maak je geen zorgen, ze ae een team van deskundige en uw probleem op te lossen in een mum van tijd.