Als ik mijn mail heb gelezen dan is deze de volgende dag verdwenen uit mijn inbox. Hoe kan dit?

Dit gebeurt alleen als ik op mijn laptop werk. Op mijn grote computer blijft de mail wel in de inbox. Ik kan niets vinden in de Settings. Ik werk met Windows.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Ik weet niet met welk programma je je email leest, maar probeer eens te kijken of er geen opties beschikbaar zijn bij de instellingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je werkt met Windows... Outlook Express of Windows Mail misschien? Dan staan mogelijk de instellingen verkeerd. Je kunt het e-mailprogramma zó instellen dat gelezen berichten automatisch worden verborgen. Via Beeld > Huidige weergave kun je dat zo veranderen (zie bron).