Heb jij de mogelijkheid op de facebook om de nieuwe Tijdlijn, te uitschakelen en je oude profielweergave te behouden??

bij mij is automatisch de nieuwe tijdlijn ingeschakeld, ik snap nog steeds niet hoe? of ik heb ergens per ongeluk opgeklikt, maar ik vind het zooo irritant en verwarrend dat ik gewoon zou beter willen mijn hele account verwijderen als dit gewoon blijft aanhouden en toekomstige account wordt op fb?? kan ik alsnog terug naar mijn oude accountweergave??? hoe doe je dat?? hij geeft aan dat ik nu kan de Tijdlijn activeren, of wachten tot de 11e mei dan gaat hij vanzelf openbaar worden en voor iedereen te zien zijn, momenteel kan ik hem alleen zien, gelukkig maar
help a.u.b s zo irritant dingggg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik begrijp al dat commentaar op de Tijdlijn niet. Vind het juist veel overzichtelijker nu en het ziet er ook een stuk beter uit dan de oude versie.

Antwoorden (2)

Nee, Timeline is blijvend en kan je niet verwijderen, sommige hebben nog de oude look maar ook dit zal ook stoppen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, eenmaal geactiveerd kun je dit niet meer terugdraaien. Jij zit waarschijnlijk nog in de voorbeeldversie. Dat heb ik ook gehad en voor het gemak heb ik maar gewoon op accepteren geklikt.

Als je in de voorbeeldversie zit kun je het nog terugdraaien, maar vanaf 8 mei krijgt elk account (in Nederland in ieder geval) automatisch een tijdlijn.