V0lgens mij bedoel je Gmail, Hotmail heeft geen Google Authenticatie.

Google:
Als u inlogt met een wachtwoord én een verificatiecode, is uw account beter beveiligd. Wanneer u deze extra beveiligingslaag verwijdert, wordt u alleen om een wachtwoord gevraagd wanneer u inlogt. Zo kan iemand anders uw account gemakkelijker hacken.

Authenticatie in twee stappen uitschakelen
1. Ga naar het gedeelte 'Inloggen en beveiliging' van Mijn account en selecteer Authenticatie in twee stappen. Log in met uw gebruikersnaam, wachtwoord en verificatiecode als dit wordt gevraagd.
2. Selecteer Authenticatie in twee stappen uitschakelen.
3. Er wordt een pop-upvenster weergegeven waarin u kunt bevestigen dat u authenticatie in twee stappen wilt uitschakelen. Selecteer OK.

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je verificatie voor Hotmail bedoelt:
1. Ga naar Beveiligingsinstellingen en meld je aan met je Microsoft-account.
2. Kies onder de sectie "Verificatie in twee stappen" "Verificatie in twee stappen uitschakelen".
SimonV