hoe moet je foto's verwijderen van picasa?

Picasa maakt van sommige foto's die ik heb gemaakt een automatische back-up. Als het goed is heb ik het stop gezet, maar ik kan de foto's niet uit mijn galerij verwijderen. Volgens mij staan ze op mijn Sd kaart, maar hoe verwijder ik ze alsnog???

Toegevoegd na 17 uur:
Ik bedoel de galerij op mijn galaxy s 2

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
https://support.google.com voor al je vragen

Antwoorden (1)

Selecteer de foto en rechtermuis klik en dan verwijderen. Voor vedere vragen kun je bij de website terecht (zie link)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is niet mogelijk op mobiel direct verwijderen. Wat misschien kan is via de computer foto's op de mobiel verwijderen.