Hoe verwijder je een bericht op Instagram?

Tegenwoordig kun je meerdere foto's tegelijk plaatsen in een instagrambericht. Ik wil er een verwijderen, maar de andere wil laten staan. Hoe kan ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
23.7K

Antwoorden (1)

Op je telefoon staan er rechts boven 3 puntjes en als het goed is staat daar foto verwijderen.

in de bron staat het iets beter uitgelegd met foto's.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je een van de foto's wil verwijderen moet je op bewerken klikken en dan die die je wil verwijderen aanklikken en verwijderen