Facebook doet raar, hoe komt dit?

Normaal gesproken heb ik nog een kolom boven de chat staan, helemaal rechts bovenin, maar die is opeens verdwenen.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik weet het ondertussen al, je moet minimaal 100 vrienden hebben voordat je de ticker krijgt. Rare regeling hoor, van facebook.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wss met een keer weer opnieuw opstarten, dan is hij vast weer normaal

Antwoorden (1)

facebook had eerder deze week last van storingen. waarschijnlijk is nog niet alles verholpen.
Facebook is nog steeds bezig om alles in orde te maken. je probleem zal dan ook snel opgelost zijn.