kan iedereen op je samsung app een kijkje nemen op media?

ik zie veel plaatjes die ik prive wil houden op media van whatts app
kan iedereen meekijken?.....

5 jaar geleden
1.5K
TurfGraver
5 jaar geleden
Media van whatsapp?
Op je mobiel kan media die je ontvangt van anderen en zelf verstuurd via WhatsApp opgeslagen zijn.
Wie niet in je mobiel kan komen kan er ook niet bij.
haydie
5 jaar geleden
Als ik bij anderen bij media kijk zie ik ook hun fotos en plaatjes en wat je liever prive houdt maar alles is voor iedereen op je app gewoon in te kijken,wie dat door had heeft geen plaatjes en fotos geplaatst ,erg hoor
je wordt gewoon verraden
LeonardN
5 jaar geleden
Ik snap niks van je verhaal. Welke "Samsung app"? Hoe kijk je bij media bij anderen? Heb je hun telefoon in handen? Kan je er een samenhangend verhaal van maken ipv wat stellingen en te geven en verraadt te claimen? "Als ik bij anderen bij media kijk zie ik ook hun fotos en plaatjes en wat je liever prive houdt"
Hoe? Wat doe je exact?? Wat heeft Whatsapp er mee te maken? -Welke app heb je het exact over? Whatsapp, of een van de vele apps van Samsung, zo ja welke Samsung app?
-Zie je dat via enkel je eigen telefoon, of heb je de telefoon van een ander in je hand?
-Zie je iets wat anderen delen, of zie je iets wat anderen (naar jou idee) privé willen houden?
Ritsuka
5 jaar geleden
Welke 'Samsung app' bedoel je?
Ik snap er net als de anderen niet veel van.
VraagAntwoord66
5 jaar geleden
Erg onduidelijke vraag

Antwoorden (1)

Volgens mij bedoelt u dat u wanneer u bij uw foto's in de gallerij op de whatsapp media map tikt u uw foto's krijgt te zien die u via whatsapp heeft verstuurd naar iemand of die mensen u gestuurd hebben via whatsapp. Alles in de galerij app is prive, maar bij whatsapp media kan de persoon die u de foto heeft gestuurd of die een foto van u heeft ontvangen de desbetreffende foto nog bekijken. Iets als 'je samsung app' is niet echt duidelijk trouwens, zoiets bestaat niet echt.