Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een vermelding op google.nl verwijderen/rapporteren?

Mijn naam is op een site gezet (oplichtersopinternet) of iets in die trend. Al contact gehad met de desbetreffende site want het bleek laster te zijn. Topic werd binnen 2 min nog verwijderd en alle excuses van hun kant heb ik geaccepteerd en dacht dat de zaak afgehandeld was. Echter als ik mijn naam google geeft google nog steeds de melding weer. Als ik op de link klink is de pagina uiteraard verdwenen (godzijdank).
Toch wil ik heel graag die vermelding weg. Vind het een heel onprettig idee dat als iemand mij eens googled zulke beschamende en niet naar waarheid gerelateerde informatie over mij op de eerste pagina van google staat!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Volgens mij kan je dat niet verwijderen.
Dat is wat ze bedoelen met "alles wat op internet staat, staat er voor eeuwig".
Dat is mooi vervelend voor je!
Ik denk, dat je zal moeten wachten tot er weer nieuwe informatie "boven" jou komt te staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de link niet meer werkt, horen de links tussen 2 en 6 weken van Google te gaan. Dat duurt dus even.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met link bedoel ik vermelding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is dat echt zo? Ik kom het zo ontzettend vaak tegen dat het erop lijkt dat het er langer staat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het word wel na een tijdje verwijdert , http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=164734
De eigenaar van een website kan bij Google pagina's laten verwijderen. Vraag het dus aan de eigenaar van die site, dan kan hij dat verzoek bij Google indienen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uitendelijk verwijdert Google het wel. Dit kan paar dagen duren.

Vaak is het ook zo als je een website maakt en je verwijdert de website en je zoekt de website op Google op vind je het nog.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding