Hoeveel likes moet je krijgen, zodat je post op trending komt?

Dit heeft te maken met de Site 9GAG!!
Ik heb een post gemaakt en toen ik laatst keek had het 101 likes, dat is tog genoeg om op trending te komen?
Maar dat is het niet. Post:http://9gag.com/gag/3123681

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmmmmm..
Zou je misschien ietsje uitgebreider willen uitleggen?
Het lukt mij niet om hieruit op te halen wat je ermee bedoelt. Maar toch bedankt voor je inzet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeer goed Engels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Druiloor: Meen je dat of is het sarcastisch bedoelt?
Als je het meende: Dankjewel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Less than
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twee jaar geleden had vermoedelijk geen mens ter wereld geweten wat je in vredesnaam zegt........
Meer dan de helft nu nog steeds niet. Hoeveel likes (???) met je hebben om op trending (????) te komen ?? Welke taal is dat ?

Het beste antwoord

Hoeveel likes je nodig hebt om trending te worden hangt af van de concurrentie op dat moment. er is dus geen breekpunt te noemen wanneer jou post wel/niet trending is.

Kom met iets origineels, misschien heb je dan meer succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

101 is toch echt te weinig, kijk is op de hotpage, hoeveel likes die hebben. En sowieso is het niet origineel, ben zoiets denk ik wel al zo'n 25x tegengekomen, dat worden mensen ook zat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op de trending page kijkt is de nieuwste daar (nu dan) ongeveer 750 likes misschien is dat de norm?