Hoe kan ik oude klasgenoten terug vinden?

Om een reünie te organiseren wil ik oud klasgenoten terug vinden. Echter nu loop ik tegen het volgende probleem aan. Ik heb op een katholieke school gezeten die inmiddels niet meer bestaat en er zijn ook geen archieven meer van deze school. Ik weet nog wel waar die persoon woonde in die tijd, maar ik weet dat enkele verhuist zijn. Ik weet het geboortejaar en volledige naam van de personen, maar is alles dan ook mee gezegd.

Nu heb ik zelf al meerdere bronnen geraadpleegd:
Hyves, Facebook, LinkedIn, Twitter, Schoolbank, schoolpagina, schoolreunie.nl

Ook simpelweg de persoon zoeken op Google en Telefoongids biedt niet de gewenste resultaten op. Helaas is een van die namen een vrij vaak gebruikte naam.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook de achternaam is helaas een veelvoorkomende naam (Smits). Nergens kon ik de gezochte persoon vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas, al gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij vrouwen heb je dan ook nog vaak dat je ze niet meer terugvindt omdat ze bij het trouwen meestal een andere achternaam aannemen. Hopeloos ;-)

Het beste antwoord

Je kan een oproep plaatsen op Marktplaats,
in het Algemeen Dagblad kun je onder de rubriek Lezers helpen lezers een oproep plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je kan het hier nog eens proberen.
Zoeken naar je oude Klasgenoten, alles gerangschikt op provincie:

http://www.wijzijnopzoek.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is dit een goede tip. Ik neem aan, dat je toch wel een paar van je oud klasgenoten hebt gevonden?
Misschie weten zij iets meer van iemand, dan jij weet en weet de zo gevonden persoon weer iets van een ander. Zo kan het je lukken er meerdere op te sporen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer, maar helaas. Niemand weet iets van haar. Alleen dat ze naar haar school is verhuist een andere stad. Verder weten zij ook niets. :-)
Via facebook misschien? Ik dacht ook dat er speciale site was, volgens mij heet dat schoolbank.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek contact met het radioprogramma "adres onbekend". Is van de KRO. Even Googlen en je vindt het zo. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo
En als je ook weet waar de desbreffende mensen woonde, Vraag eens in de gemeente waar ze naar toe zyn verhuisd volgens mij is dit mogelijk
12 jaar geleden
Vaak heeft de school zelf van de desbetreffende klas die je wil laten samenkomen nog een namenlijst en in het beste geval een adressen lijst.