Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik de startpagina die ik onmiddellijk te zien krijg als ik facebook open, verbergen of verwijderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
813

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Die pagina kun je niet verwijderen, dat is de newsfeed pagina.
Wat je wel kunt doen is naar je eigen profielpagina gaan en die in je favorieten zetten.
Dan open je voortan die pagina in plaats van de hoofdsite. Je ziet dan alleen de posts op je eigen pagina en kunt vanaf daar doorklikken naar vriendenverzoeken etc.
(Lees meer...)
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lijkt me een heel goede oplossing. kun je me zeggen hoe ik mijn profielpagina bij mijn favorieten geplaatst krijg? mocht je een stappenplan voor me hebben, helemaal ideaal. Ben niet zo handig met FB en andere social media. Alvast heel erg bedankt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geweldig, wat een vondst, Ritsuka. Dat ik daar zelf niet op ben gekomen zeg. Je bedoelde gewoon 'Favorieten' op de internetpagina, bij mijn favo-lijstje. Ik dacht even 'favorieten' op Facebook en wist die al niet te vinden. Goed, we zijn eruit. Voortaan als ik wil weten of ik FB berichten heb, open ik mijn eigen profielpagina via Favorieten. Probleem opgelost. Dank je wel voor je tip, Ritsuka!
Ritsuka
11 jaar geleden
Geen probleem :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prima tip, die ik meteen heb opgevolgd.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding