Hoe heractiveer ik mijn Facebook-account?

Een tijdje geleden heb ik mijn Facebook-account gedeactiveerd. Hoe kan ik deze weer activeren?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.2K
dudemeister
7 jaar geleden
slimme zet, laat het zo
FB is evil

Antwoorden (1)

Als je je account hebt gedeactiveerd, kun je het account op elk gewenst moment opnieuw activeren door je aan te melden.
Als je het wachtwoord bent vergeten, kun je een nieuw wachtwoord aanvragen.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hoe de-activeer je je FB-account trouwens? Als je het niet meer gebruikt is het toch niet actief?
Of?
SimonV
7 jaar geleden
Als je je account deactiveert, is je profiel niet zichtbaar voor anderen op Facebook en kunnen anderen niet naar je zoeken. Bepaalde gegevens, zoals berichten die je naar vrienden hebt gestuurd, zijn wellicht nog wel zichtbaar voor anderen. Je kunt je account tijdelijk deactiveren en dan terugkeren wanneer je wilt.
Je deactiveert je account als volgt:
Klik op het menu Account () rechtsboven aan een Facebook-pagina
Selecteer Instellingen
Klik op Beveiliging in de linkerkolom
Kies Je account deactiveren en volg dan de stappen om te bevestigen. https://nl-nl.facebook.com/help/214376678584711?helpref=faq_content