Telkens als ik via internet bepaalde sites open en daar op een keuze klik opent er zich elke keer een reclame pagina? Help hoe kan ik dit laten stoppe

Telkens als ik een site open zoals bijv www.rtl.nl/gemist en als ik dan op de keuze gemist klik of wat anders dan opent er zich elke keer reclame over Clinton foundation ik word er gek van!!! Wie kan mij helpen zodat ik dit niet meer krijg???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (4)

Volgens mij heb je een virus opgelopen op je pc, hij heeft waarschijnlijk je IP-Adres gescant en stuurt die reclame steeds naar je toe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het een virus is.
Welke anti-antivirussoftware heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de vraagsteller heeft hier niet zoveel aan, omdat safae ook al had bedacht dat het een virus zou kunnen zijn en je geen oplossing biedt voor het probleem -
Ga al je browser gegevens wissen,en kijk of het dan over is of minder wordt.
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-1. Wees er zeker van dat je geen mal- spy- ad- ware en of virussen heb. Download de gratis trial van Kaspersky Pure en laat het je volledige systeem doorzoeken.
Ik zou overigens voor Kaspersky gaan, die bevalt mij het meeste. Overigens is het niet goed om meerdere anti- virus programma's the hebben etc. ze werken elkaar tegen. And remember: If you like it: Buy it!

2- Ik weet niet welke browser je gebruikt, maar als je Internet Explorer, (hierna: IE), gebruikt- ophouden.
Er is een aangaande discussie op het internet welke webbrowser nu de beste is, maar de meeste mensen zijn het er mee eens dat IE de slechtste is. Neem Firefox of Google Chrome. Die werken over het algemeen het best en zijn het populairste onder de internet gebruikers.
Zodra je een van deze gebruikt, kun je een "add- on" installeren, vrij simpel. de add- on die nu van belang is, is Ad block plus. Die zorgt ervoor dat de meeste advertenties niet meer getoond worden op het internet. Het kan er wel tot leiden dat websites iets anders getoond worden dan normaal. Dit geeft bijna nooit problemen, maar als dat het doet, kun je hem zo uitzetten.
Ik zal bij de bronvermelding de links naar Adblock plus, Chrome & Firefox plaatsen.
Chrome & Firefox hoeen niet beide gedownload te worden. Alleen 1 van de 2.
Ik plaats ook een link hoe Adblock plus in te stellen.

En als laatste, op het internet zullen we altijd last blijven hebben van advertenties. Helemaal verdwijnen doen ze nooit. Maar dit is het beste wat we kunnen doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je browser geschiedenis wissen, zoals je prive gegevens en cookies helpt ook. Dit was ik nog vergeten te melden. Dit staat vaak onder extra, of opties in je browser zelf.