kun je wifi krijgen als je een 1.6 ghz laptop hebt en op school 2.4 ghz en 5.0 ghz modems?

Wi-Fi : Moet kunnen werken met modems (2.4 en 5Ghz), dus de wifi van het device moet compatible met deze modems zijn.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je vraag is gelijk aan: Kan ik een 2 liter pak melk vervoeren in een 1.6 liter diesel?

Antwoorden (1)

Ja. Je haalt nu begrippen door elkaar die je niet moet mengen. 1,6Ghz slaat op de snelheid van de CPU van de laptop, dat is totaal irrelevant voor de frequentie van de Wi-Fi-module.

Een moderne laptop heeft zowel Wi-Fi op de 2,4 als 5Ghz band.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bekijk maar goed de specificaties van de laptop, dan wordt vast Wi-Fi-N(2,4 en 5 Ghz) en Wi-Fi-G(2,4 Ghz) genoemd.

Toegevoegd na 1 uur:
Ook kan je op die laptop prima een 60hz monitor aansluiten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
gvrox
7 jaar geleden
En ook 48KHz audio afspelen? :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Juistem :D