hoe kun je zelf een youtubescherm maken?

Ik heb gezien dat kanalen als React zelf een openingsscherm kunnen maken. Dan bedoel ik het scherm waar je op klik als je het filmpje opzoekt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat heet een video thumbnail, standaard kun je een frame kiezen uit je filmpje.
Als je account geverifieerd is en je hebt geen overtredingen begaan, dan heb je de kans om zelf iets te uploaden als plaatje.

1: upload je video
2: als je video klaar is in de upload interface, heb je onder video thumbnails de optie om op custom thumbnail te klikken en deze toe te voegen.

Voor meer info, zie de bron.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier is een hulp filmpje van Youtube zelf: https://www.youtube.com/watch?v=g5-TXR3Cmrk
Ritsuka
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een goed, helder antwoord. Bedankt.