Wat is de HTML-code voor "Toevoegen aan adresbroek"?

Ik wil een mailing versturen met daarin de optie om de afzender (ik dus) toe te voegen aan het adresboek zodat alle plaatjes etc direct worden doorgelaten. Wat is hiervoor de juiste code?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat jij wil is niet mogelijk. Wat wel mogelijk is is het embedden van plaatjes in een mailtje, zodat ze niet hoeven te worden gedownload, maar al in het mailtje worden meegestuurd.
rose
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is niet mogelijk en dat zou een ernstig beveiligingslek zijn. Mensen moeten zelf aangeven of ze een mailing als veilig beschouwen. In Outlook zit bijvoorbeeld een dergelijke functie in het systeem ingebouwd.

Toegevoegd na 3 minuten:
Overigens klopt je veronderstelling niet dat als je een adres toevoegt aan je adresboek dat de afbeeldingen in de mail dan automatisch wordt gedownload. Dan moet je nog altijd een optie aanzetten dat afbeeldingen automatisch worden gedownload van mail van mensen in je adresboek. Ik zou dat zelf een onwenselijke optie vinden omdat de mail waar je het over hebt nieuwsbrieven zijn. Ik stuur nooit mail aan de nieuwsbrief zelf, dus waarom dan opnemen in het adresboek.

In Outlook kan je rechts klikken en dan wordt het opgenomen als "veilige afzender". Dan wordt alle mail van de afzender of van het domein als veilig beschouwd en worden de afbeeldingen gedownload. De lijst met veilige afzenders is wat anders dan de adressen in het adresboek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan begrijp je het verkeerd. ik wil ze de optie geven, dus een regel toevoegen als: Voeg dit adres toe aan uw adresboek. Niet dat het automatisch gaat Bestaat er dan wel een code waar de mensen op kunnen klikken om de afzender te laten toevoegen aan de veilige afzender?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begreep je niet verkeerd. Wat je uiteindelijk wilt bereiken is de afbeeldingen automatisch te laten downloaden. Het manueel toevoegen via een script kan niet. Volgens mij (naast de beveiliging) ook omdat er verschillende e-mail programma's zijn. Je kunt een adres toevoegen door rechts te klikken, of op de balk om de mail toe te voegen aan de lijst met veilige afzenders. Die optie zit al in Outlook en hoef je niet te programmeren. http://www.pctipvandedag.nl/office-outlook-tips/123-afzender-toevoegen-in-outlook