Welk lettertype gebruikt het Weet. Magazine?

Voor een feestgids voor op een bruiloft willen wee een persiflage maken op het magazine Weet. Zie: http://www.weet-magazine.nl/home

Is er iemand die weet welk lettertype gebruikt word en of ik dat ergens kan downloaden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het lijken me typisch letters die speciaal ontworpen zijn voor Weet.
De drie laatste letters hebben ronde hoeken. Bij een lettertype zou de eerste letter ook ronde hoeken moeten hebben.
SimonV