Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een site maken waar bezoekers zich op kunnen inloggen en jij als beheerder kan vanalles op dat profiel plaatsen. Waar kan ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
capthavoc
8 jaar geleden
ik vraag me af of mensen dat wel willen ?
jc54
8 jaar geleden
Wat is dan het nut/de bedoeling van die site?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het maakt niet zozeer ui wat je ermee gaat doen. Dat moet je zelf weten. Echter, wat meer specifieke eisen zou handig zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
volgens mij bestaat er al zoiets, facebook als ik me goed kan herinneren

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Allereerst vraag ik me af waarom bezoekers moeten inloggen op je website?!
Ik persoonlijk denk dat het eerder bezoekers zal afschrikken, maar die keuze is aan jou.
Je kan een website maken via diverse gratis aanbieders.
En dan het inlogsysteem gebruiken van b.v. Webhelpje;
http://www.webhelpje.nl/index.php?d=10

Suc6
Tommy
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Door het stellen van deze vraag krijg ik het idee dat je zelf niet veel weet van het ontwikkelen van websites. Er zijn tegenwoordig vele diensten waar je snel gratis een site kunt starten, maar dan gaat het om reguliere websites als blogs of hele simpele bedrijfspagina's.

Wat jij hier vraagt is functioneel een niche en daar valt voor grote aanbieders van dergelijke diensten niets te verdienen. Dus moet je het zelf maken. Gelukkig kan dat al wel op basis van bijvoorbeeld Wordpress, maar je zal de techniek in moeten duiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding