hoe voeg ik nummers toe aan een string met mijn ti-84 plus?

Ik wil een dec-bin converter maken op mijn ti-84, en wil dat er telkens als er een 1 of 0 in een variabele is opgeslagen, dat dat wordt toegevoegt aan de string.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt natuurlijk je getal, vermenigvuldigen met 10, en in het geval dat je een 1 toevoegt, nog even je getal plus 1 doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
é, stel je voor, je wilt het getal 29 laten omrekenen. 29*10=290, +1 wordt 291.
Nee dus. Gewoon als er een nul wordt toegevoegd "0"+str1->str1, en een "1" als er een éen wordt toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
waarschijnlijk wil je geen getallen toevoegen aan 29. Je antwoord, namelijk een binair getal, daar moet je waarschijnlijk een 1 of 0 aan toevoegen.